ring klocka ring?

D - Har det hänt något kul sen sist då?
C - Nja, jobbat med ett manus och mest njutit av sommaren, du då?
D - Ja, eller jag jobbade med en kändiskock, på hans restaurang! Du kanske har hört talas om honom?
C - Vem vem vem? Jag älskar honom nog!
D - Vet du vem Markus Aujalay är? Han var det, på hans ställe i Vinterviken!
C - Skämtaru nu eller? Jag älskar ju honom!! Och det är ju där jag växt upp!
D - Ja, han är ganska ball. Har du växt upp i Vinterviken?
C - Ball? Han är bäst! Och ja, vi hade massa gympalektioner där som jag visserligen inte var med på, men det där är ju mina trakter. Jag dör!
D - Mm, det var kul.


C - Du fattar väl att när jag berättar detta för mamma, så kommer hon vilja att vi gifter oss!
D - Ehh okej och vad ska du säga? "Han den där killen jag knullar, han jobbar med Aujalay?!"
C - NEEEEJ! Då skulle hon ju dö innan hon hörde det där om Aujalay!! Nu passar du dig!
D - Hehe okej, säg nått annat då.
C - Ja, det viktiga är ju att jag ska skryta för alla om det här. Aujalay.
0 kommentarer