skägget bedrar,

Jag träffade två nya förmågar förra veckan, och hade en nästintill identisk konversation med båda:

X - Men gissa hur gammal jag är?
C - Njaaaa, inte vet jag. Kanske 25?
X - Vaa? Tror du! Och jag som är nittia! Tack så mycket!
C - Vaa? Är du så liten?!
X - Haha jag vet! Det är skägget!
C - Och du får inte gissa hur gammal jag är för jag ser yngre ut än vad jag är.
X - Du är väl kanske 91a? (en sa tom: sorry, men du ser fan inte äldre ut än det...)
C - Bara så du vet kommer jag att vara rynkfri tills jag är 55! Minst!
X - Eeh okej. Men jag tycker du är snygg!



Så sammanfattningsvis:
Jag raggade på dom för att jag trodde dom var äldre än mig.
Och dom raggade på mig för att dom trodde jag var yngre än dom.
- hur som helst så blev det något med båda iaf. Så vi kan ju säga att alla vann.



ps. och ja, detta var vi två olika tillfällen på två olika klubbar.
0 kommentarer