svettas!

Klimakteriet som hälsar på i förskott? Tropisk värme i butiken? Sommarens sista kyss? Andra människors andetag? Trasiga fläktar? Eller bara ren exaltering?
- jag är så taggad inför ikväll och imorrn att jag inte kan sitta stilla! Ernst smsa att hon skar sig när hon rakade benen för att hon är så exalterad, jag svarade att jag tom köpt nya undies inför vår middag och utgång!

Dessutom har jag hunnit bränna pengar på annat snyggt, allt från blus till mössa och jag förklarade för Madde att jag är som allra snyggast dagen efter lön. Allt jag provar bara passar och gör mig ännu snyggare!

M - Titta Caro! Jag hittade blusen du ville ha! I nästan din storlek!!
C - Tagen! Så jävla jävla bra! (då hade vi redan varit i tre butiker...) Nu måste jag bara hitta mina röda undies!
M - Aha du tänker så! Så att det syns igenom?
C - Så långt hade jag inte tänkt, men jäkligt smart idé min kära! Det kör vi på!


Så nu inväntar jag bara Fredrik, vi ska dricka vin och sen väntar natten. Sommaren är inte slut och jag måste inviga min blus. Puss!
0 kommentarer