swordcrossing?!

Under en diskussion om trekant:

C - Nej, jag vill inte ha med en till brud, det är bara så jävla mycket tjoller med tjejer. Never ever!
X - Men du kan ju glömma att det blir swordcrossing!
C - Sword vadå sa du?
X - Ja, asså två killar!
C - Eh okej.
X - Ja, så då får det bli en tjej! Jag föredrar ju brunetter, men kanske en blondin för att skapa lite kontrast?
C - Och vart hittar vi en brud som är blond, har mindre bröst än mig och sämre i sängen i mig?
X - Ja det där med att hon är sämre än dig blir nog inte svårt...
C - Tack. Men seriöst så tror jag inte det kommer funka.
X - Men du kan väl tänka på det? Och jag fyller ju inte förrän i februari!



Om vi bara bortser från diskussionen, Swordcrossing?! Är det fler av er som hört det uttrycket? Varför används det? Jag förstår ju själva innebörden, två svärd som krossas = att det är två kukar med i trekanten... Men liksom svärd? På riktigt, svärd?
- hur fantastisk är inte den nivån som kukbärarna lägger sig själva på eller läggs på? Typ "Jajamänsan, här går jag omkring med ett svärd kring benen. Så pass på!".

Och vad skulle då motsvarigheten vara för fittan? Livets källa tycker jag låter ganska maffigt. Kanske inte så sexigt, men mäktigt.

0 kommentarer