dan före dopparedagen,

och jag är slutkörd. Det verkar som att minst halva Sverige ska köpa just sina sista julklappar hos oss. Och jag är mest trött på julen innan den ens har varit och jag är trött för att jag inte kommer vara ledig förrän på tisdag. - inför morgondagen ser jag mest fram emot julbordet där vi kommer ha minst 7 sorters kött, och att mina få julklappar går hem. Resten får vara. Dessutom så längtar jag mer till juldagen, för då kommer jag få dricka (svindyrt) bubbel med dom finaste och skrika mig hes till bra musik.


Nu ska jag äta kladdkaka i badet och läsa ut två böcker. Till er som gillar julen önskar jag att ni får en riktig mysig dag och att den blir som ni hoppats.  Till er andra kan jag ju säga att det är ju så att säga en dag även efter den imorrn.


ps. jag hoppas till den dagen jag kläckt mina egna ungar att det där med julkänslan växt till sig. Men jag har år på mig att öva.
0 kommentarer