denna måndag,

  • Urnsättning. Sätter nog punkt där.
  • Möte med min terapeut som jag inte sett på tre år! Hon minns mer än jag gjorde från den tiden och fick mig att knyta samman säcken och mitt liv sen dess. Fina hon. Kunde minnas alla mina kärleksträd, familjemedlemmar och saker jag ältade då. Och en mening har fastnat - "Så Caro, detta är alltså första gången på tre år som varken du eller någon i din familj är dödligt sjuk? Nu är det så att säga lugnt?!". Och ja, så lugnt det kan bli? Jävla fina människor som har permanenta platser i mitt hjärta - nu håller ni er hela, helst glada och friska <3
  • Halvbölat över en svintråkig tenta, läst om uppgiften och ser att den inte ska vara inne förrän den 3jan, och inte nu på söndag... Stenen faller från min mage och jag skjuter fram den ett tag till.
  • Fått en tid för fotografering för Veckorevyn! Heja heja, ett steg närmare en färdig spalt!
  • Fått ännu en artikelförfrågan för Veckorevyn, som ska in ikväll! Heja! --> KLART!
  • Fnulat, fnissat, förundrats och fixat med min föreläsning på onsdag! (hur många f-ord fick jag inte in där!?) Och jag tror att det kommer bli helt fantastiskt. Fenomenalt och fabulöst.
  • Tränat två pass på raken - och mina småsceller jublar och jag kommer förmodligen att grina pga träningsvärk imorrn. Var länge sen jag fick flaxa så mycket med armarna.

Resten av veckan kommer jag ägna åt att att klara uppgiften, träffa Isabella, luncha med Emily, träffa Jennie, träna, läsa Virginia Woolf, hålla min första föreläsning, kanske dricka öl?, och så vill jag träffa Sanna och lilla Milton!! 

0 kommentarer