ett steg i rätt riktning,

Jag har en liten störning och det är att jag har svårt för att öppna kuvert när de inte är adresserade till mig. Jag får kanske fem brev i veckan till personen som bodde i lägenheten innan mig, som är död sen två år tillbaka... Något som jag har anmält flera gånger. Så jag har ignorerat ett brev som kom i förra veckan, vågade slutligen öppna idag, och fann världens bästa blankett!


Så nu har jag spörtat in till söder, bryggt en stor kanna kaffe och mamma ska hjälpa mig så att det blir rätt. Dem är nog ganska kinkiga där borta på blanketternas pappersborg.


Gissa gissa gissa vad som är världens bästa blankett?!


uppdatering: världens bästa var kanske att ta i, världens jävla krångligaste blankett är en bättre förklaring. Jag fick bita mig i läppen för att inte brista ut i gråt. Jag blir så förbannat frustrerad när jag inte fattar. Jag mest hojtade "Det är ju för fan du som är ekonomen i familjen!!" medan mamma lugnt fyllde i alla omöjliga rutor.
0 kommentarer