jävla word.

Upptäcker att word inte heller har lubrikation? Men att sperma och utlösning finns med... Jävla word! Hur kan ett av världens bästa ord som lubrikation inte finnas? Inte för att vara den som är den, men nog fan måste det vara en man som langat in alla ord i ordbanken...

Känns som att jag tappar lite fokus när jag bara sitter och förbannar alla ord som inte finns med istället för att skriva artiklar, hehe.


Lubrikation - det är det våta i fittan som skapas när en är kåt. Kroppens egna glidmedel. Det är som en lite förberedelse på att en omslutning kan ske, det blir lite vått, varmt och mysigt. Kukens motsvarighet är erektion, vilket innebär att blodkärlen fylls och den blir hård.



ps. åh jag minns när jag hörde detta ord första gången, det var när Olle Waller var på besök på thg, och vi lekte "Fråga Olle" - och jag fick vara Martin!! Ett av mitt livs finaste ögonblick.
0 kommentarer