julafton del två,

Smånissarnas röda pilar lyckades träffa mig och till sist satt jag där med ett fånflin och skrattade till tomtarnas julverkstad, åt av andra lagret innan första var avklarat och njöt av dagen. Mamma hade lagat fantastisk mat, det var rim på nästan alla paket och fuktiga ögon när Karl-Bertil räddar julen. Kalendern var en av de sista klapparna och jag var lite nervös, men den kom till slut. Syster fick en resa till New York och till mamma investerade jag i Unicef. Och likt ett barn somnade jag med gästerna i dörren och nya julklapparna kring mig.




och rimmen, de bästa jag sett på år:



ps. och jag har bestämt vad det ska stå på min gravsten, "Caro Wikbro Carlén har slutat gå vilse,". Så jävla skönt att ha det avklarat, nu kan inga framtida partner eller familjemedlem ändra på det.

0 kommentarer