lördagsmys,

Har hunnit med att jogga en runda, handla inför Hjärtansmiddagen och hänga med mamma. Jag trodde hon skulle komma hem om ytterligare en vecka, så kylskåpet ekade tomt och blommorna ropade på hjälp...

M - Har du en tändare?
C - Absolut inte. (är emot att hon röker)
M - Men jaha. Är det säkert det?
C - Ja. Eller jag kanske har tändstickor.
M - Tändstickor?!
C - Ja. Eller nej det hade jag visst inte heller. Tyvärr. Se det som ett tecken från Gud!!
M - Vasarusaru?
C - Se det som ett tecken från Gud!
M - Määäh! Jag tror ju inte ens. Och det gör inte du heller.
C - Nej visserligen inte. Men iaf. Titta istället på mina fynd!

Och så visade jag mina joddpush för 100kr. Hon övervägde genast att sno dom. Är det inte lite läskigt fast samtidigt fint när en ser sina egenskaper i sina föräldrar?
0 kommentarer