magiskt datum,

Juste, om 364 dagar är sista chansen på 99 år att göra något på ett magiskt datum. Då blir det ju 121212, och med tanke på hur fullbokade alla vigselförättare och kyrkor var under 111111 tror jag att det kommer vara fullsmockat nästa år... Så pass på!


Jag tycker dagar som dessa är riktigt spännande - media blåser upp det och folk blir som galna, över ett datum? Det är ju inte direkt så att ett giftermål blir lyckligare för att datumet matchar... Eller är det jag som har en bitter inställning?



ps. minns ni också vad ni gjort dom tidigare åren? Jag minns 080808, då var det ju 08-festen. Resten av dagarna har jag nog missat.

ps 2. eller så kanske jag slår på stort och själv gifter mig. 364 dagar är ju faktiskt väldigt många dagar och många tillfällen att hitta någon att vilja dela en skagentårta med.
0 kommentarer