materiell lycka,

Har äntligen gått igenom alla 700(!) bilder från London! Hur hann jag med att ta så många bilder? Världens bästa resa, och jag tänkte börja med att visa mina fynd. Jag vet inte hur jag hann med att köpa allt, och hur jag fick hem allt? Jävla ryanair och deras regler...


- fina teburkar med fint te från Harrods.

- jag fastnade för guld, djur och halsband på denna resa

- och min vinter är räddad! De två sista säsongerna av L Word som knappt finns i Sverige!! <3 + världens bästa film, the Breakfast Club!

- hittade världens minsta second hand bokhandel i Brighton. Påminde lite om bokhandeln i Skönheten och Odjuret, med en stege och en snäll liten farbror. Fyndade denna för 1,5 pund. En fantastisk och stenhård bok om feminism.

- och två klassiker som var lite för snygga och billiga för att ignorera.


ps. kläder kan det komma bilder på senare. Just nu ligger allt i plastpåsar på balkongen...
0 kommentarer