min nyårsafton,

Först jobb 10-14 och jag kommer spela The Tough Alliance på repeat. Därefter bär det av till Åkersberga där jag ska fira tillsammans med min fina syster och hennes tre barn. Skagen, chokladmousse, raketer (andras) och mys. Kommer bli den bästa nyårsaftonen!
- ingen stress, ingen hets, ingen misslyckad fest, ingen kyla. Bara skratt och mys.


Sist jag hade dom var på deras höstlov, vi hade åkt tåg, vandrat omkring i världens största centrum, ätit, gått på bio, vandrat, handlat godis och allt hade gått så jävla bra. Jag var så stolt över att dom både lyssnade på mig och kunde uppföra sig!

C - Åh, ni är så himla himla fina! Jag vill bara äta upp er!!
Yngsta ungen: Men vadå, gillar du skelett eller?! <3
(alltså, vad kan jag svara på denna fråga? Briljanta unge!!)


Gott nytt år alla fina!
2 kommentarer
Adam

The tough Alliance <3

Gott nytt år på dig gumman. <3

caro

jag vet inte om jag fattar hjärtat? att det ska vara ett litet t i tough?! :O hahaha! Gott nytt år! <3