onsdagen,

Igår kan ha varit en av de mäktigaste dagarna i mitt liv:

  • På jobbet glider Stefan Sundström in och mina knän viker sig. När han betalar sin bok ber jag han signa sin egen som han glatt gör. Och jag berättar hur jag sett han och karl-einar häckner sjunga Barnatro på Skansen. Så jävla fint ögonblick och jag ska läsa ut boken i kväll.
  • Bondegatan, vet ni hur lång den gatan är? Jag skulle uppskatta 2km? Fotograferingen gick iaf bra, och han var ett riktigt proffs. Han har liksom fotat The Ark! Håll tummarna för att någon av bilderna blir okej, var så jävla stressad att mina ögon säkert blev helt stirriga...
  • Föreläsningen, åh så jävla häftigt. Jag, 25 elever, 2 lärare och 45 frågor - det var stelt som fan i början, men när jag fått ut lärarna gick det fantastiskt. Världens bästa känsla när de gjorde återkopplingar och kom med följdfrågor <3
  • Milton!! Sen åkte vi hem till Sanna och Kotten och lilla Milton! Hur kan en så liten varelse skapa så mycket kärlek? Jag vill också ha en liten bebis! Iaf för kanske en vecka? Världens finaste unge.

Idag väntar jobb, lunch med Emily, plugg, biomyskväll med Isabella och sen ska jag dö i min ziperall.

0 kommentarer