Skottland nästa?

E - Åh Caro! Vet du, när jag kom hem läste jag att dom har världens största marknad i Camden! Second hand-marknad!! Fan att vi inte åkte dit!!
C - Jag sa ju det!!
E - Nej det sa du inte...
C - Det jag sa om att det bara var knark där var ett skämt, som jag sa resten av resan. Skulle aldrig nämnt det där med knark. Det var ett svindåligt skämt och varken jag eller ni skulle ju aldrig knarka!!
E - Nej fast när det där med musen hände trodde vi fan det. Jag har nog aldrig sett dig så arg!
C - Nej jag vet, och sen skämdes jag för mycket för att säga förlåt, så jag la mig bara och grät, haha!
E - Vilken jävla resa det var!
C - Nästa resmål blir Skottland!! Och Loch Ness! Jag kan se oss ligga där i någon skogsdunge, käka chips och spana efter monstret!!
E - Ja! Och bo på något mysigt ställe! Där det finns riktig mat och trevliga människor.
C - Ja, som kanske en liten farbror och tant äger, så kan dom bjuda på nybakat bröd och te som de kokar i kittel! Eller kanske kastrull?


Nej, nu tar jag semester! Ta hand om er finingar <3

0 kommentarer