svensexa,

En jäkligt bra grej med att vi blir äldre är att en del väljer att göra dom där stora vuxengrejerna, som att skaffa barn, som att sätta en ring på fingret och som att gifta sig. Nästa par ut är Ernst och Peter! (hur förvånade skulle inte alla bli om jag hann före?! Måste bara hitta någon intelligent och jämlik först...)


Och som är jag taggar redan nu. Jag vet redan om att jag kommer böla guld vid cermonin, och vid frukosten, och typ i bilen på väg till Eskilstuna. Allt kommer vara så förbannat vackert och kärleksfullt.



Men  - svensexan! Den kommer bli legendarisk och den är jag så jäkla taggad för! Det är nog för att Ernst är en av få som vi kommer få klä ut, sätta på en ölhjälm och tvinga göra massa jobbiga saker, hehe.

Lyssna på låten så kommer vi alla i samma stämning.
0 kommentarer