tantsnusk!

Nattönskningar av Anne B. Ragde är riktig tantsnusk! Jag hade fått för mig att hon skrev långsamma romaner, men denna - åh den är så bra. Jag fnissar högt på tuben åt alla sexscener och karaktären Ingunn är så häftig. Kvinna på 39 år som älskar att vara själv och ligga runt, fastän alla i hennes omgivning tycker att hon är galen. Ska tipsa alla kunder om den, går att lära sig både det ena och det andra.

Dessutom är det nog första boken sedan Kerstin Thorvalls som har en vuxen kvinna i huvudrollen som gillar att knulla runt. Börjar tröttna på alla övergivna-män-som-måste-knulla-grannfrun-för-att-frun-är-död-böcker.

2 kommentarer
Anonym

Skulle inte du skämmas om det där var din mamma eller pappa??!

caro

Min pappa är död, så han kan inte göra något som kan få mig att skämmas längre. Idiot.



Och vad exakt är det min mamma skulle kunna göra för att få mig att skämmas? Köra traktor? Skriva en roman om en kvinna som ligger runt? Vara den som ligger runt?