1a bilden: Några du umgås väldigt mycket med.


- det var väl efter första skämtet jag föll för dig? Och nu minns jag inte ens hur det var innan vi träffades.

- karlar, städer, plugg, arbete - inget kan komma mellan oss<3 (här var vi på en av flera töntiga svennebanankonserter som jag tvingade med Ernst på i somras. Jag fick glass för 5kr och Ernst blev kär i Darin...)

- sista dagen och jag älskar att vi inte ens kan titta för att solen skiner så starkt!

- min finaste, befinner sig just nu längst upp i sverige och det går inte en dag utan att jag saknar dig!

- så jävla gammal bild, men jag älskar den nästan lika mycket som jag älskar människorna på bilden<3

- så jävla mycket kärlek<3

- kan vara en av sommarens finaste kvällar med finaste vännerna<3

- förlåt för den gamla bilden, men jag är hos mamma. Och jag älskar dig Lillasyster!


ps.
sen finns det tyvärr en hel drös med finingar som jag inte kan umgås med lika mycket som jag vill. Owe, Danne, Charlie, Aleks, Sanna, Jenny och Jonas.
1 kommentar
sandra

Ja verkligen, riktigt härlig bok :)