2a bilden: En bild på dig själv.

Vi hade en sjukt intressant diskussion om just bilder i lördags på Snaps, och jag kan tyvärr inte citera allt smart som Anna sa, men det handlade om att kunna se sig själv i en bild, om jag kan göra det själv eller om det är något som andra kan göra?
- Jag drog parallelen till FB, där är det du själv som väljer ut den bild du vill ska representera dig inför resten av världen. Går ni igenom mina bilder så inleds de med glada partybilder, jag är full och glad. Resterande bilder är en blandning av stora leenden, vita tänder och roliga miner. Och några är tagna precis i ett asgarv.


- Arvikafestivalen i somras. Jag, Charlie och Malin hade tema RRK - som man säger i branschen. Denna är tagen precis under Robyns konsert, jag hade lera till anklarna och dansade i sandaler. Jag umgicks med så jävla fina vänner och jag trodde mitt hjärta skulle spricka av lycka <3

- här var dagarna efter att jag tillbringat mina första dygn med Mr X. Jag var så förälskad att jag bokstavligen gick runt och skrek. Här var jag med Ernst på Söder och vi skrek  och fnissade ikapp. Tagen precis i ett asgarv.

- här hade jag och Ernst ringt om varandra i en vecka, för att sen inse att hon var i Sthlm och jag var ledig! Kärlek, vin och skratt i en fantastisk blandning <3

 - första dagen på Piteå dansar och ler tillsammans med min andra halva. Solen sken, vi skulle börja kampanja och senare på kvällen skulle vi se både Salem al Fakir och Lars Winnerbäck. En av sommarens bästa dagar<3

"Nää, ska vi inte ta och klä av oss kläderna?!" säger Gösta precis innan kortet tas och jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig! Förmodligen några av mina roligaste timmar någonsin tillbringade jag med denna fantastiska man!

- fullsmockad nattklubb med södertyper som alla ser likadana ut men alla ska vara så förbannat coola. Vi firade mig, hade ätit buffé innan och mitt i allt plockar Jennie upp en ask med Mozartkulor. Gud vad jag älskar denna människa <3

1 kommentar
Lina

Tack så mycket och detsamma. Holmsund ligger ungefär 1 mil utanför Umeå.