5e bilden: en gammal bild på dig själv

Åh, har gått igenom alla gamla bilder på FB, finns flera hundra upplagda och jag blir så jävla nostalgisk. Hur kul har jag inte haft under dessa år? Visserligen är minst 50% tagna i onyktert tillstånd, men det var ju sånt som en gång i tiden var ballt att lägga upp... Här kommer iaf några:


- dom gjorde om Sannas fasad och vi utnyttjade ställningarna som förfestställe! Så jävla kul och så jävla korkat. Starka drinkar kombinerat med vinglig ställning på tredje våningen... Men kul var det!

- Pride 2008? Vi var så taggade på paraden att vi började dricka redan klockan 14, haha! Sen var vi plakata resten av dagen, firade kärleken och älskade livet.

- det var bal i nian, vi åkte på min pappas lastbilsflak till skolan och det var en fantastisk kväll. Klänningen hade jag designat själv och jag ville absolut att tyllet skulle vara på utsidan. Hallå! Tyllet är ju det vackraste, hur kan någon vilja ha det under kjolen?...

- och vi var på bussresa till Lloret de Mar, det var vi och en miljon nederländare. En vecka fullproppad med strand, dans och tequila! Så jävla rolig resa.

- och vi var på Rhodos. Det jag klättrar på är över två meter upp i luften och senare den natten ramlade jag på gatan och fick ett jack i huvudet... + att klistermärkena på kinden betydde "Grönt - bara att köra" och "Gult - det som händer på Rhodos stannar på Rhodos", och om jag fick ligga!
1 kommentar
emil

gå ner från min ställnig inte fan e den vinglig står stabilt rakt up