alla har väl mätt?!

C  - Asså, hur lång är du egentligen?
CJ - Ja, ungefär 1,92. Vadårå?
C - Men åh, vem bryr sig om hur lång du är på riktigt? Jag syftade på kuken!
CJ - Haha jaha, men det vet jag inte?
C - Men vadå, har inte alla snubbar mätt sin?
CJ - Haha men va? Jo kanske det, men det minns jag inte iaf.
C - Okej, men om jag får säga vad jag tror skulle jag säga XX eller XX. Helt klart större en medel som är mellan 15-17cm.
CJ - Haha du och dina jävla kunskaper!

Det här med kukstorlek, en del bryr sig inte alls och för en del betyder det allt. Jag tycker det inte ska läggas allt för mycket fokus på antal cm utan lägg fokus på vad som kan ske med hela paketet. Och för er som vill mäta skulle jag rekommendera att göra detta i fullt stånd och med hjälp av ett vanligt måttband. Men som sagt, lägg inte för mycket fokus på det.

0 kommentarer