att göra:

Det känns som att jag har tusen saker att göra och allt bara snurrar. Känner ni också så ibland? Och sen när en skriver ner allt, strukturerar upp det och ser det dag för dag så inser en att det inte alls är miljoner saker och genomförbart. Från hjärtklappning till överskådligt och hanterbart.

Mån:
morgonpass
träning Anna
middag med Leopard

Tis:
sovmorgon + matlådor
skriva + ansöka
träning med Anna
hämta tågbiljetter till skolinformationskursen!!
stängningspass

Ons:
morgonpass (kommer att avlida!)
glassfest med J
träning med Anna
skriva + ansöka
drinkar + riche med Anna och fler

Tors:
träning 07.00 (om det inte blir för många öl kvällen innan)
packa inför helgen
skriva + ansöka
stängningspass

Fre:
jobba
åker till kristianstad och går skolinformationsutbildning!!

Lör + Sön:
Kristianstad och utbildning ---> öppningspass på måndagen

Det här ser väl genomförbart ut! Dessutom hinner jag ju sova på tåget både upp och ner. Och skickar jag in min ansökan idag så stryks ju den punkten på de andra dagarna, den är bara med överallt för att jag är så taggad!!

0 kommentarer