äventyret del två,

Han kysser mig på ett sättt som han förmodligen tror är passionerat och säger att han saknat mig, och visst har jag saknat honom? Ett nej kändes inte bra så jag pressade fram ett ja. Jag får bita mig i tungan för att inte fråga exakt vad det är han saknat, för vi har ju liksom bara umgåtts fem timmar varav 4,30 var fysiska... Så troligen skulle han titta mig i ögonen, smeka under hår från kinden och viska fram att det är mina vackra ögon, mitt leende och mitt pollrande skratt. Fastän vi båda vet att det är min kropp, min bultande fitta och att jag fick honom att komma tre gånger inom loppet av en timme fastän han ville ge upp efter första omgången. Så jag väljer att inte fråga. Jag säger istället åt honom att ringa antingen innan 10.00 eller efter 18.00 dagen efter. Jag har ett missat samtal 11.34 och direkt när klockan slår 18.01 ringer det igen med okänt nummer. Jag frågar om han kanske ringt tidigare under dagen? Och han fastslår att han enbart ringt en gång tidigare och att det var lugnt att jag inte svarade.

Jag sätter min samling av julkalendrar på att han kommer ringa 18.01 imorrn kväll också.
0 kommentarer