äventyret...

Vilken kväll, jag tror jag skrattade konstant i två timmar! Vi kom dit, bubblet öppnades och sen pratade vi och skrattade framåt småtimmarna. Och vi pratade om HB, glass, skagen, Danmark, Gondolen, kött, korv, GB, jobb, korkade skåningar, Manfred som har Asperberger, ännu mer skagen, bubbel, Frankrike och allt vi ska styra.

Men, det var så extremt pinsamt upplagt att jag trodde jag skulle tuppa av minst fem gånger. Men vi lyckades ignorera det och fokusera på bubblet och saker vi skulle styra istället. Men jag undrar liksom hur det gick till när dom gjorde upp planen, misslyckat blev det nog till viss del...



ps. och vigselringen var bortplockad eller gömd...

ps 2. syster, du skulle gillat Manfred. Han kunde varenda innehållsförteckning ända in på grammet på över 50 sorters köttkorvar!
0 kommentarer