backlash.

Dom ringde mig igår och spelade in ett meddelande, någon har hoppat av samordnarutbildningen för Colour of Love och vill jag ha platsen?

Första reaktionen var en femårings "jahaja nu passar galoscherna"...
Andra reaktionen var "wohooo, så jävla bra jag är!!"
Tredje reaktionen var "när kommer backlashen?!"

Jag är liksom inte van vid att ha flyt, jag är van att det phuckar upp sig så pass mycket att både jag själv och andra ställer sig frågan "hur jag i helvete lyckas med det?!". Och det vet jag ju aldrig. Men sen brukar det liksom light-lösa sig till något bra.
- inte som nu att det bara pumpar bra saker. På fredag ska jag på en utbildningen jag velat gå i tre år, nu ringer COL, jag har fått ett asroligt uppdrag av Kristoffer Lind. Rätt vad det är så blir jag väl utbjuden på dejt också...
0 kommentarer