be your teenage dream tonight.

Jag börjar nästan vänja mig vid att han ringer och även denna gång med okänt nummer. Han satt på jobbet och jag var inne på min tredje kopp kaffe. Ville jag träffa honom ikväll? Visst det vore väl kul och jag tar med mig en vän, inte någon från första gången vi sågs för ena är upptagen och andra spelar på andra planhalvan. Detta är ännu en kompis och vi möter er. Jag kan ju ringa när jag slutat, absolut - på vilket nummer då? Han skrattar och säger att inom kort kommer jag få hans nummer, när jag gjort mig förtjänt utav det. Vi skrattar och jag känner att vi båda spelar ett spel men dock med olika regler. Som att vi båda tror att vi har den andra kring vårt lillfinger fastän vi inte ens spelar samma spel. Och det känns skönt att jag långt ifrån fallit för honom, om jag ens kommer att göra det. Det var ju ett äventyr jag var ute efter...
4 kommentarer
L

GHA jag vill också vara med om något sånt här. spännande!

caro

nästa gång tar jag med dig! :) och varför har vi aldrig varit ute tillsammans? Det borde vi göra! och så vill jag att du ska vara med på en av mina spelkvällar! :D



puss

L

det måste vi! låter grymt :D

caro

men jag ska ta och boka in en ny spelkväll snart och då ska du med! :D och nästa gång jag ska ut hör jag av mig!! :D vad kul!!