egoboost magazine,

Syster ringde mig över tio gånger när jag tränade i måndags, min första tanke var "Jaha nu är pappa död. Eller mamma. Eller mormor. Eller så har hennes jävla hjärta säckat ihop!!".

Men nej, hon ville bara tala om att Blondinbella söker praktikanter och att jag måste söka.

Så på något mirakulöst sätt ska jag få ihop en ansökan + passande artiklar och skicka iväg. Kan ni fatta vilken fantastisk arena denna tidning kommer bli?! Tänk om jag skulle få en liten sida, skriva om självpepp, kärlek, sex, förhållande, relationer - vad som helst inom dessa områden - det skulle ju nå ut till så otroligt jävla många unga tjejer!! Jag skulle kunna sprida så mycket bra info och kunskap till så många människor att det inte är klokt. Åh, det vore så jävla kul och helt fantastiskt!
1 kommentar
Jenny

Heja!!!!