fast, asså jag är hellre glad nu, om 25 år.

Järnspikar. Ollon. Skit. Fan. Helvete. Jävlar. Anal.

Jag kom inte med till att bli samordnare för Colour Of Love. Det var ett jättefint mail, men dock med lite för mycket hårda ord. Fan.

- så nu ska jag ut i regnet och gå, smida planer och ersätta besvikelsen med träningsverk. Återkommer med mina mirakelplaner senare.


Det blev ett långt varv på söder och jag kom fram till en del saker. För det första så ska jag skicka ut en jäkla massa CV´s till balla och fina människor. Jag vill skriva om det jag brinner för och jag vill skriva på riktigt, nå ut till människor och sprida kunskap. Och jag ska maila fina Olle om programidén, som alltså inte var ett skämt. Jag är löjligt seriös och ser en seriestart redan till hösten... Och för det andra så ska jag lägga RFSL och RFSU på hyllan, dom vill inte ha mitt engemang och jag blir bara förkrossad vid varje nej.
- då finns det så mycket mer jag kan lägga min energi och kunskap på! Nu jäklar är jag taggad igen!
2 kommentarer
Aleks

men duuuu!!!

vi ska ju leka lite i vår i skolorna. de är du väl sugen på?

caro - passion for passion

Jorå, klart jag ska med på det darling! har precis mailat carro för att få rätt adress till den som ska godkänna att utbildningen blir betald! så håll tummarna! :D