hur dumpar en någon?

Jag behöver lite tips på hur jag bäst dumpar någon jag inte är tillsammans med! Jag finner bara inget intresse alls i att fortsätta träffa människan. Så hur gör jag detta bäst? Helt ärligt så är det alltid jag som blir dumpad efter att vi tröttat ut varandra eller att hjärtat inte dunkar på rätt sätt. Jag har dumpat tre gånger i hela mitt liv och det har slutat med:

1) hon skulle ta livet av sig
2) han skulle ta livet av mig och stalkade mig i månader
3) han stalkade mig och dök upp på min studentfest!

Så, har ni några heartbreakers därute som sitter på några bra tips? Till saken hör ju även att jag inte har hans nummer, så det måste liksom antingen ske när han väl ringer eller när vi ses. Skicka ditt bästa dumpningstips till [email protected] eller lämna en kommentar!
0 kommentarer