kim,

Postat av: Kim

Hej, jag skulle behöva lite hjälp :( jag är 20 år och oskuld. Vill bara få det gjort, men jag är väldigt blyg. Jag vill inte höra en massa vänta på den rätte snack eller att jag inte ska hetsa med det. Jag vet inte hur jag ska gå tillväga? tänk om jag är skitdålig? att han märker att jag är oskuld. Borde jag säga att jag är det innan jag ligger eller kan jag strunta i det? Jag behöver bara lite hjälp, en spark i baken eller något.
Tack för en grym blogg!

2011-02-09 @ 04:03:53

Hej Kim!
Då du inte lämnade någon mailadress blev svaret här, hoppas det är okej!
Jag bara antar att du läst några fler inlägg hos mig, för det där med att du ska vänta på den rätta - jamen hur jävla bra råd är det på en skala? Ska det vara första meningen du säger till en person "är du den rätta och ska vi ligga?!"
- helt ärligt kände jag exakt som dig, och jag ville bara prova, ligga en gång och se hur det var. Sen om hjärtat ska vara med i spelet eller inte tycker jag är upp till var och en. En del MÅSTE ha med hjärtat, och en del vill bara ligga för att det är skönt. Det väljer du helt själv, och det verkar inte direkt vara prio för dig.
Mitt tips - ragga! Intala dig själv att du inte alls är blyg, arbeta bort det, kicka igång dig själv och börja ragga! Sen om de leder till en öl, ett skratt eller hångel spelar ingen roll. Rätt vad det är kommer det klicka och ett klick kan lätt leda till ligga!
Du kommer inte vara dålig i sängen! Och det är absolut inget du behöver meddela att du inte legat förrut, och det är inget som kommer märkas. Att ligga för första gången med en annan människa är ofta fumligt, taffligt och det kan lätt bli lite småfel - men det gäller alla förstagångsligg, oavsett hur många du legat med tidigare.

Mitt bästa tips är att lära känna dig själv och din egen kropp innan du ger dig in på att ligga med andra. Vad tänder du på, vad tycker du är skönt och hur gör du för att komma? För hur ska du kunna uppnå sånt med en annan om du själv inte vet detta? Lär känna dig själv och bli säker på dig själv och din egen sexuella njutning ---> det ger även en rejäl kick i självförtroendet!
- sen när det kommer till att ligga är det bara att gå på känsla. Smek, utforska, lek och njut av det hela!

Hör av dig om du vill prata mer! Kramar//Caro


ps. bor du i sthlm? Hör av dig så kan vi ragga ihop!
0 kommentarer