kompis-flyt,

Drömde inatt att alla hade glömt bort min födelsedag. Jag hade bjudit hem massa människor på fika, alla gick omkring och minglade, åt kakor - men ingen sa grattis.
På kvällen kom tjejerna över och jag frågade blygt om ingen fattade vad det var för dag idag? Naddi tittade på mig med dum blick och sa "Men jooo! Det är ju Sverige mot Ecuador!" och satte på tvn. Jag viskade fram att jag fyllde år och Sanna sa med bitchblick "Asså vi tycker att vi jämt firar dig så många gånger per år, så vi tänkte skippa i år!"
- nästa scen satt jag hemma hos mamma och storgrät för att min smskorg var tom. Och sen startade jag om den och då fylldes den med massa grattissms!


Nej, men asså jag är inte alls nervös för att hänga med en grupp helt okända människor en hel helg... Det är bara det att jag är så bortskämd med att jämt klicka med överdrivet fina människor. När jag blev spelcoach träffade jag fantastiska Aleks och Sara efter 3min, och när jag var på Arvika lärde jag känna en hel drös med kärleksfyllda människor. Så det är liksom ganska stora skor att fylla i helgen!




0 kommentarer