lyckorus.

På vägen ner satt jag och bara tokgnällde över att livet var så jävla tråkigt, jag hatade gud, jag tyckte att sthlm var så jävla tråkigt och livet var en enda stor grå boll. Typ.
- allt det där vändes upp och ner när kursen började klockan 10.00 i lördags och nu är livet sådär lite extra jävla bra.

Resan tillbaka tillbringade jag dels sovande då jag fick max två h sömn natten mellan lördag och söndag, och dels fnissandes i telefon för att berätta om hur helgen varit. Jag fnissade så högt att jag blev tillsagd av en trettonåring...

Det är ungefär helgen till viss del kan sammanfattas. Jag har lärt mig så otroligt jävla mycket att jag måste ta några dagar och bara låta det sjunka in. Jag har varit med så jävla fina människor, lärt mig massa och jag är så fnisslycklig just nu att jag dör.
0 kommentarer