manual till sex?!

Jag tänker lite på det här kring sex, hur blir en bra i sängen? Kan en någonsin bli fullärd? Ska en som kan alltid behöva lära upp den andra? Går det att bli jämlika i sängen eller är någon alltid bättre än den andra? Finns det någon manual kring detta? Skola i att ligga fast för vuxna?
- jag tänker att ska jag lägga fokus på ungdomar och lära dom allt från kondomer till anatomi till att lyssna på den en ligger med, så visst fan borde det även finnas för vuxna också?

Men kan det funka? Och hur skulle det göras? Instruktionsfilmer á la "Jag är nyfiken gul" och "Kärlekens språk", ritade serier, bilderböcker, lektioner? Sex education-serie som ska funka med en så pass bred publikbredd att flera generationer kan täckas in?

Konkreta tips och åsikter tas gärna emot i kommentarerna eller på [email protected] , detta är ett ämne jag ännu inte tänkt på och det kommer bli väldigt spännande att spinna vidare på!
0 kommentarer