modell.

Jag har haft så jäkla roligt idag! Mötte upp fina moster, åt lunch, övade poser, lyssnade igenom musik och gick igenom hela kvällen. Bytte om och åkte ut till Elite Hotel i Nacka. Där var det konferans och vi stod för underhållningen. Eller min moster hade konst-tema och jag var modellen som alla fick måla av på olika tider med kol.

Första posen var lite nervös, men sen gick det som en dans. Riktigt kul att stå på en liten scen medan en grupp människor sitter och ritar av en. Hoppas det blir fler sådan uppdrag framöver!

- Förlåt för att jag inte kunde rita av dig lika vacker som du är i verkligheten!
- Men det här ser ju för fan ut som ett avloppsystem (insomning på mina händer)
- Det här blev ju ett kojuver!!(insomning på handen)
- Oj, nu glömde jag visst huvudet!
- va, ska hon vara påklädd? Men var det inte en krokimodell?


ps. nu ska jag äta semla med mamma, dö och sen sova.
2 kommentarer
ellen

Och världens vackraste påklädda modell kan jag tänka mig! Hjärtat mitt

caro - passion for passion

Fina du! Det var så sjukt kul! Kan tänka mig adrenalinet du hade när du gick för NK. Själv fick jag en blandning av mjölksyra och adrenalin av alla poser... Haha! Lovade att träna pilates utifall det blir någon mer gång :)