pånyttfödd

Jag känner mig nästan lite pånyttfödd, det finns inget som längre kan stoppa mig eller hålla mig kvar i landet eller vid någonting annat. Jag är fri att göra precis vad jag vill, med vem jag vill och när jag vill.

Och den tanken har bäddat in sig i hjärnan nu ---> sprängfylld med inspiration, mål och drömmar! Jag är så extremt taggad på minst dussin olika saker jag vill göra.
- så jag tänkte börja redan idag.

- maila ut lite viktiga mail till fina människor jag vill arbeta med!
- tacka ja till de kurser jag kommit in på
- återigen börja plugga körteori och fixa det där jäkla kortet
- spika lite fler planer gällande min utbildning
- skriva ner två romanidéer och en novellidé
- besluta vilket bakverk jag ska baka till helgen med tjejerna, det ska innehålla mycket choklad och vara lite extra
- göra något spontant, ännu ej bestämt vad...
0 kommentarer