så jävla braaaaaa!

Jag har kramp i mina kinder för att jag lett så mycket, flinat över fina sms och skrattat. Min mage är full med känslor och det pumpar endorfiner och adrenalin i min kropp! Jag är så löjligt lycklig att jag grät på väg hem från en jättefin lunch med Jenni.

Det är bara så jävla mycket fint, fantastiskt, kärleksbombat och helt jävla phucking överbra att jag vill gråta, skrika och dansa på en och samma gång!! Jag minns inte sist jag var såhär lycklig, och det är så jävla härlig känsla att jag liksom vill gråta för att jag mår så bra!

Jag provar mina nya bikinis inför Thailand, dansar till radion och storflinar åt fina sms. Det är bara så jävla mycket bra som sker på en och samma gång i mitt liv. Och jag bara så jävla tacksam och lycklig<3


ps. och ibland kan ett mms på en tussilago göra en hel dag, eller en hel vecka, eller vara det finaste mmset jag någonsin fått.
0 kommentarer