skolinformationsutbildning!

Idag händer det, direkt efter jobbet ska jag ta ett tåg söderut och sen väntas utbildning hela helgen. Det ska bli så otroligt roligt och jag är övertaggad på att lära mig nytt! Jag packade redan i onsdags, har peppat inför kursen i ca 3 år och har packat ner tre kollegieblock...

Upplägget är fantastiskt, åka omkring till skolor runt om i Sverige och snacka sex, kön, heteronormen, sexualitet och massa mer med ungdomarna. Jag dör lite av lycka bara jag tänker på det!


ps. det pinsamma var väl att jag inte visste vart jag skulle...

Chefen: Okej Caro, och vart ligger kursen?
Caro - Asså jag vet inte... Dom har sagt Kricshangsta, men det står Kristianstad på biljetterna... Men sånt där löser ju sig alltid! Jag kan ju bara fråga mig fram!
Chefen - Men asså, vad sa du nu?
Caro - Jomen det står ju Kristianstad, men sen har någon pratat om Krischangsta!! Åh jag är så dålig på geografi!! Men det ordnar jag, jag sätter mig bara på tåget och hoppas på det bästa!
Chefen - Caro. Det finns inget som heter Kristianstad. Faktum är att det du kallar Krischangsta är ju Kristianstad. Det är ett danskt namn!!
Caro - Jaha, oj vad det blev pinsamt nu. Är du verkligen säker på detta?!
Chefen - Ja.
0 kommentarer