the brightest star, not!

Åh, jag har en dubbelsidig klump i magen! Jag har ju anmält mig till två olika kurser till våren, båda är små och verkar lagom roliga och intressanta. Kom in på båda i efterhand och kikade för första gången idag igenom faktan till båda...

OCH DE ÄR PÅ ENGELSKA!!! Båda kräver att en har godkänt i engelska b för att ens bli antagen! Och det har jag, men jag har även världens sämsta självförtroende när det kommer till detta språk. Allt är Lelles fel.
- Första kvartsamtalet med honom skedde detta: "Oh Carolina! When I first saw you i thougt, oh there she is! The brightest star of them all. Men sen lärde jag känna dig..."

En liten del av mig dog och jag anmälde mig till stödengelska. Saken är den att jag kan engelska, men han knäckte mig helt. Jag hade konstant ångest och magknip inför hans lektioner och jag vet inte hur många ångestanfall jag fick tack vare honom...


Men, den andra sidan av klumpen i magen är förväntan, för fan vad jag ska klara dessa kurser! Jag kommer sitta där, ensam i ett hörn med mina färgpennor, redo att anteckna, stamma fram en mening på hurrycurryengelska med flammande röda kinder. Men fan vad jag ska klara det!
0 kommentarer