tick tack,

Helgen försvann i ett enda svep och när chefen frågat vad jag gjort var jag tvungen att kika i kalendern... Supermycket jobb, fullbokade dagar fram till Thailand, nätter utan sömn, för mycket kaffe, träning, myskvällar med finingar, bootycalls, uppdateringar, träningsvärk, för lite läsning och endagsförälskelse.

Så kan alltså de senaste dagarna sammanfattas. Men fan vad livet är kul! Nu väntar träning med Anna och sen ikväll är det förlagsmiddag hos Leopard!


OM vi tränade. Minst var tredje cell i min kropp skriker, förmodligen av förvåning och jag kommer ha så ont imorrn. Jag påpekade redan i början att jag sträckt bröstmusklerna under sexet i helgen men Anna bara skrattade bort det. Så vi körde dubbelpass! Dubbelpass!! Först core i 30min, bastu och prat som mellanting och sen Pilates boll 1h. Jag vet att jag gör min kropp en tjänst, men det känns inte riktigt så nu.

Nu är jag nyduschad och ska kila över till Leopard. Laxbollar, skagenröra och andra läckerheter från havet väntar <3 jag är nästan lite rörd i förskott över hur gott det kommer vara haha!

0 kommentarer