träning.

Klockan ringde kvart över sex, jag börjar inte förrän fyra idag, så jag går upp över 10 timmar i förskott - för att träna. Just nu kan jag inte ens komma på vad passet hette, men det var något med muskelträning för hela kroppen. Ja, jag har redan förvarnat Anna att känner jag att jag dör så går jag bara ut. Och jag kommer inte ens skämmas.

- igår hörde jag två kvinnor prata, dom hade gått ut efter 6 min på en yogalektion. Dumma i huvudet.

När vi ändå pratar om träning, är det någon som har koll på träningsdrycker och dylika saker? Jag kanske kommer få prova en sportdryck! Haha så jävla kul och jag tror jag kommer känna mig jävligt ball om jag får ta med en sådan till nästa Body Pump!
- det var för övrigt jävligt kul sätt att vakna till liv på. Och mina arma muskler kommer skrika av smärta om några timmar.
0 kommentarer