tugga på blodiga tamponger.

Postat av: Jenny

Nej, om nån tuggar på dina tamponger så är det inte ödet...de är dumma i hela huvudet och har förmodligen allvarligare problem än att ev få Hepatit C.

2011-02-07 @ 21:51:44

Jo, det är ju så att det finns flera hundra olika fetischer, och som ni vet är jag löjligt fascinerad av denna värld och jag älskar att lära mig allt som har med dessa saker att göra! Speciellt när det kommer till lite mer udda fetischer, det är så intressant och jag kan aldrig få nog.
Just denna fetisch vet jag inte hur vanlig den är, men det handlar alltså om att en person blir sexuellt upphetsad utav och behöver ha med detta moment för att överhuvudtaget kunna bli upphetsad - att tugga/äta på använda bindor och tamponger.

Kan det vara blodsmaken? Den fräna doften? Själva materialet som bindor och tamponger har? - jag har ingen aning. Jag vet bara att fetischen existerar och jag tror inte den är särskilt vanlig.
0 kommentarer