året i siffror.

Jag kör en repris från förra året, så här kommer godbitarna genom året i form av siffror:

1 spontanträff med Håkan Hellström!! (tjuvlyssnat på annan kvinnans samtal och sen följt efter... Gränsen är hårfin!)
6 nya sexpartners
5 olika jobb hann jag med, men blev till sist fast på älskade PS
4 finingar började plugga på annan ort
6 mån lång behandling
8-9 helt vita månader
4 olika festivaler, Arvika, Piteå dansar och ler, Ung 08 och Uppsala Reggae
2 nya utbildningar: Colour of Love och spelcoach för Stop Talk Listen och Velvet<3
X antal många nya finingar har kommit in i mitt liv!!
1 till bok står mitt namn med i där jag är med och skriver: Svenska kvinnors sexuella fantasier
3 nya städer hann jag upptäcka Uppsala, Piteå, Luleå
4 gr såg jag Erik Hassle uppträda
1 gr var jag med i Veckorevyn
2 olika länder besökte jag, Thailand och Spanien
1 stort jävla uppbrott som kan ha varit ett av mina klokaste beslut!

0 kommentarer