balansgång.

Varför får jag inget svar? Är jag så jävla tråkig? Nej nu jävlar ska jag säga ifrån! Reptilhjärnan tar över och jag skickar iväg ett kort men konkret meddelande med mina känslor uttryckt till maxgränsen i bokstäver. Får tillbaka att jag är dramatisk men att vi ska ses. Min ilska rinner av som smält stearin och en liten låga av hopp tänds. Men vad fan? Ska det vara så jävla svårt och när utgav jag mig för att vara tankeläsare? Nej nu jävlar igen! Här är min plan, följ den eller så skiter vi i allt. Planen ska följas och ska vi dricka vin? Dricka vin? Jag kan väl alltid dricka vin, inte för att jag kan något om viner men det är ju gott! Klart vi ska dricka vin. Bra, hör av dig när huset är sålt. Bra.
2 kommentarer
Sophia

Nej men jaha...?? =)

caro - passion for passion

ja, så skulle jag nog också uttrycka det hela :)