bara vara.

Ibland önskar jag att jag inte hade så mycket åsikter och tankar, utan bara körde på. Som igår tex när Natti bad mig lyssna på en låt som hon tyckte var bland det sexigaste hon någonsin hört. Han sjöng sexigt, texten var fantastisk och den var bara sååå bra.
- men jag fick mest ont i magen och tyckte den var extremt äcklig med en hemsk kvinnosyn.

Jag vet inte, men ibland är det jobbigt att vara medveten om hur jävla mycket äcklig kvinnosyn det finns i världen, och istället för att vilja skriva en debattartikel bara kunna lyssna klart på en låt.
- fast samtidigt är jag så jävla glad om att jag är så pass medveten och kunnig som jag själv anser mig vara. Tror nog att världen skulle vara ett lite bättre ställe om fler blev medvetna om ett och annat.
1 kommentar
Anonym

Haahahah bra sagt !:)