en dag av saknad.

Idag har varit en sådan dag då jag bara saknar. Det spelar ingen roll hur nöjd och lycklig jag är, hela min kropp bara skriker efter personer, platser och saker som saknas.
- jag är den sortens människa som har löjligt lätt för att sakna. Jag kan sitta under en fika med finingar, och veta att efter den här koppen kaffe och när bullen är uppäten så kommer hon att resa sig upp och jag kommer gråta av saknad. (hände senast på bokmässan när jag hann träffa Owe!)


Jennie, Owe, nybakade bullar, solen som sticker i ögonen, hans kyssar, skratt som fastnar i halsen, kladdkaka, new york, Ellen, någons armar kring mig, Barcelona, tusen frågor på samma gång från trollungarna, Pappa, dricka drinkar, en bok som jag aldrig vill sluta läsa i, Danne, landet, frukost i bikini, möta främlingar och connecta, resa och upptäcka nytt.
1 kommentar
owe

jag saknar dig jättemycket hjärtat <3