festen

1) Det var så jävla kul igår. Jag minglade med massa kollegor, drack vin, dansade lite tror jag och bara babblade bort flera timmar!

2) Jag vet inte vem som stod för skandalerna, tror det var rätt skandalfritt! (och vad jag själv gjorde håller jag nog för mig själv... Och ett besök på herrtoan räknas inte som skandal!)

3) Det ska ju inte bli sådär jättekul att jobba nu. Klänningen luktar rök, mina läppar är svullna och jag har varit piggare i mina dar. Men folk vill ha böcker, och jag ställer upp!

4) Och jag träffade en man, så jävla snygg och intelligent att jag dog. Har ett minne av att jag sa något i stil med "Jag vill både ligga med dig, och prata efteråt!" Vi pratade om barn och hur viktigt det är att personalen i skolan är bra. Han har mitt nummer och jag har hans personnummer, finns säkert på birthday.se

5) Anna, vad bra att jag lämnade alla min kläder hos dig, för nu går ju jag liksom till jobbet i gårdagens kläder... Haha, jag dör lite på mig själv.

6) Jag skulle inte säga att jag är bakis, mer o-on-top-of-the-world!
1 kommentar
Anonym

Jag såg den här artikeln och tänkte på dig! Gillar din blogg :)

http://www.aftonbladet.se/wendela/article8483610.ab