fittans pollution

Absolut finns det något som motsvarar kukbärarnas pollution, för personer med fitta. Även om det kanske inte fungerar på samma sätt så finns det något liknande, och det behöver inte vara en direkt utlösning som sker i sömnen. (För ja, även fittor kan få utlösning på samma sätt som kukar.)
- men det som är vanligast för fittbärare är att de får orgasmer i sömnen. Kan ha att göra med att de drömmer om något extra hett och sexigt, eller så sker det bara på samma sätt som pollutioner sker.


Så pollutioner sker och behöver inte alls ge någon njutning mer än att det är en vanlig utlösning, medan fittan iställer skapar en egen orgasm av sig själv. Så vitt jag vet så har inte dessa sakerna med onanivanor eller antalet gånger du legat den senaste tiden, utan det är mer en kroppslig reaktion.
2 kommentarer
ellen

Nån med snippa kan väl inte pollinera? (Antar att Pollution har med det att göra... Annars blir det ännu konstigare om det syftar på engelskans 'pollution'?!) Äh, skriv en ny sexologibok darling!

caro - passion for passion

Nej, inte på samma sätt att det sker utlösning under sömnen, det är något som sker män. Men då tänkte jag ta upp motsvarigheten, och det är ju att kvinnor kan få orgasmer i sömnen! :)



Aha, jag och min engelska! Jag satt igår och kunde inte komma på varför jag kände igen ordet så mycket. Pinsamt. Haha! <3