fördel med vintern.

Hörrni, jag har precis insett en jäkligt bra grej med vintern - ni vet alla de där jävla klädesplaggen vi har på oss just nu för att inte frysa ihjäl när hela Sverige förvandlats till en frys? - hej långt förspel!

Tänk er själva, för att ligga så ska det ju helst finns någon form av framkomlighet till varandras kroppar---> snacka om långt förspel med tanke på hur mycket kläder vi har på oss. När det var som kallast hade jag fem lager bara på underkroppen - och det tar sin lilla tid att ta av sig. Jag ser ungefär detta scenario framför mig:

C - jag vill ha dig!
Q - jag vill ha dig också! (sliter av mig första paret leggins)
Q - Eehh, jaha, ännu ett par leggins? (tar av mig andra)
Q - Ännu ett par... (tar av mig tredje)
C - det är ju ganska kallt ute...
Q - Tar det någonsin slut? (tar av mig fjärde och ser äntligen lite hud)
- och sen kan ligget börja! Kanske inte det sexigaste förspelet iaf, men det drar iaf ut lite på tiden. Något som aldrig kan vara fel. Ibland kan ju faktiskt förspelet vara så mycket hetare än själva ligget.
0 kommentarer