hur träffades ni?

Är det något jag verkligen älskar så är det att höra par berätta om hur de träffades. Det tänder till i magen på mig och mitt hjärta ler när jag får höra söta, urtöntiga, skojiga, slumpartade och helt fantastiska historier om hur två ensamma själar blev till en och skapar kärlek tillsammans. Så jävla fint.

Min favvo är Sanna och Cottens, har nog mest med att göra att jag har varit med som biroll hela tiden och fick motta ungefär 5 samtal om dagen där hon upptaderade mig om allt. De träffades på jobbet, hon var blombud och han är mejeriansvarig. Och gulligaste var: "Nej, nu har vi varit ute och tagit en cigg på lastkajen", "Men älskade vän, du röker ju inte?!"" Nej jag vet men det bara blev så..."  - och sen när de blivit ett par kom de fram till att ingen rökte, men att ingen heller ville banga för att de ville umgås. Så gulligt! Dumt, men gulligt!!

Jag vill också ha en gullig historia att berätta!! Jag har fan inga fina träff-historier att berätta. Samtliga som snuddat vid mitt hjärta eller tumlat bland mina lakan har jag träffat på ute/fest. Kul. Häftigt och fint. Eller inte.

0 kommentarer