jag är desserten!

Igår precis innan jag skulle somna om så slog det mig, men helt ärligt, varför dejtar jag inte? Jag har liksom aldrig varit på wining och dining, kanske dans eller bara fikat?!
- tills jag insåg att det gör jag väl visst kanske, men det kan väl kanske också ha att göra med det människor vanligtvis trånar efter under alla dejter - brukar jag göra allra först?

Jag ser absolut inget fel med att ligga efter en kvart eller efter 5 dejter, helt upp till var och en. Men det kan ju kanske ha någon med hur jag brukar jag välja, som att jag alltid går på efterrätten först - och sen när det är gjort så blir det till att backa... Alltså först ligga, och sen om vi känner för det börja lära känna varandra, prata gamla barndomsminnen och knyta band till varandra. Eller så fortsätter vi bara på efterrätten.

Är inte detta en ganska så klok insikt? I vilket fall som helst så kommer jag knappast ändra på mig. Finns det hjärta med i bilden kommer även henom tycka det är spännande att backa tillbaka lite.
0 kommentarer